Once Upon a Time Chosen
S7, E17: Kelly comes face-to-face with the Candy Killer after someone she loves is taken hostage; Samdi uses Drew to execute a deadly plan; Zelena learns a harsh lesson after an encounter with Hansel and Gretel goes awry.