Chuck Versus the Intersect Chuck
S1, E1: When computer geek Chuck Bartowski (series star Zachary Levi) opens an e-mail subliminally encoded with government secrets, he unwittingly downloads an entire server of sensitive data into his brain and is catapulted into a new career as the government's most vital secret agent. Now, the fate of the world lies in the unlikely hands of a guy who works at a Buy More Electronics store with his best buddy, Morgan Grimes (series star Joshua Gomez), and who lives with his ever-supportive sister, Ellie (series star Sarah Lancaster). Instead of fighting computer viruses, Chuck must now confront assassins and international terrorists. With the government's most precious secrets in Chuck's head, Major John Casey (series star Adam Baldwin) of the National Security Agency assumes the responsibility of protecting him. His partner is the CIA's top agent -- and Chuck's first date in years -- Sarah Walker (series star Yvonne Strahovski).