Clean Skin
S1, E3: An exclusive television interview will thrust the Brody family into the national spotlight, unless Dana pulls off her plan to sidetrack the whole bogus process. Elsewhere, Carrie and the team sniff out an Al Qaeda attack on American soil; and Carrie's embedded operative in Prince Farid's camp gets trapped in a chilling situation.