Chicago P.D. Climbing into Bed
S3, E5: After a botched undercover job, Ruzek is under scrutiny by the new Street Deputy Crowley who will determine his future with the unit. A suspicious person call turns into a murder investigation when Burgess and her temporary partner Price discover the body of a dead man in an SUV. After Mouse identifies the victim as the owner of a security company, the unit soon realizes there might be more to his story. Halstead and Lindsay take a step forward in their relationship.