Last Man Standing Co-Ed Softball
S1, E5: Mike must decide which way he will vote when the all-male Outdoor Man's softball team gets a mandate to allow females to play. Also, while helping a reluctant Mandy fill out college applications, Kristin makes some decisions about her own future. Mike hopes Mandy will go to his alma mater of Michigan State, but Vanessa wants her to attend her alma mater, the rival Ohio State.