Ř1, D5: Čínské jídlo je v USA jednou z nejoblíbenějších kuchyní, ale původní chutě obrovské země se postupem času zjednodušily. Padma v San Francisku zkoumá, jak čínští přistěhovalci a Američané čínského původu pomáhají rozšiřovat naše chápání této kuchyně.