The Wire Collateral Damage
S2, E2: Major Valchek gets back at Sobotka for the church gift fiasco and a feud begins, and Valchek ups the ante by asking Deputy Commissioner Burrell for a detail to go after Sobotka. Avon Barksdale continues to run his empire from a prison cell--counseling his nephew D'Angelo and going after a guard who is harassing the organization's convicted hit-man, Wee-Bey. On the waterfront, port police officer Beatrice Russell gets stuck investigating the contraband found in The Greek's container. McNulty lends a hand with the investigation, albeit for vindictive reasons. Ultimately, Detectives Bunk Moreland and Lester Freamon are assigned to help Russell investigate the deaths.