Life in Pieces College Stealing Santa Caroling
S1, E11: Colleen joins John and his Air Force buddies for his annual tradition of dirty Christmas caroling. Also, Joan tries to hijack Lark’s first Christmas from Jen and Greg, Samantha gets lice from a mall Santa, and Tyler announces his plans for college.