Ř2, D12: S Emily po boku soupeří Daniel se svým obchodním rivalem, Jasonem Prosserem, o důležitý obchod, který chce Victoria zablokovat. Aiden se pouští nebezpečným směrem a budoucnost Jacka a Amandy leží v rukou Conrada Graysona.