An Unknown Enemy Commander
S1, E1: The regent of Mexico City, Corona del Rosal, wants to weaken his main adversary in the presidential succession by getting rid of the National Security Directorate. Meanwhile, Major Barrientos, the DNS leader, tries to strengthen its position.