Chicago Fire Completely Shattered
S11, E3: Kidd recruits Carver, Capp and Tony to help prepare her new lieutenant's quarters; Severide and Detective Pryma reluctantly pair up to work a police investigation; Firehouse 51 comes together to fight a movie theater fire.