Confidence Man
S1, E8: When Shannon suffers an asthma attack, Jack and Sayid resort to brutality to convince Sawyer to share the life-saving medicine he is hoarding; Sun struggles to decide whether to follow her husband's directive to stay out of the affairs of others.