Ř1, D4: Paul a Maggie sa trápia pre Gloriinu neprítomnosť, zatiaľ čo Alex rieši následky havárie lode. Mandy odhaľuje nový prípad, ktorý údajne súvisí s rodinou Murdaughovcov.