Crash & Burn, Girl
S4, E7: Caleb and Toby (recurring guest star Keegan Allen) team up to investigate "A" and what really happened the night of the lodge fire and encounter a source that points to a new possible identity for "Red Coat." Hanna tries to act like everything is normal and her friends are unsure about how to help her. Aria worries about Mike's (recurring guest star Cody Allen Christian) behavior in light of an incident at school, and Ezra struggles with how he now fits into Aria's life. Meanwhile, the Liars are determined to find a new suspect in Wilden's murder and their tactics have unintended consequences. Plus, everything threatens to come crashing down around one of the Liars, thanks to a new plan from "A."