The Rookie Crash Course
S1, E2: Talia forces Nolan to confront his personal moral instincts in order to be a good cop after he encounters a kidnapping victim. Meanwhile, Lucy is temporarily placed with a new training officer who tests her patience, and Jackson must confront his failures head-on if he wants to be an officer.