Grey's Anatomy Crash Into Me, Pt. 2
S4, E10: Meredith furiously works to save the life of a paramedic trapped in an ambulance; Lexie holds a patient's life in her hands; Derek must rely on a nurse's help to save a patient; Bailey struggles to balance her personal life with work.