Smallville Crush
S1, E19: Clark confronts an unexpected foe when a talented art student, Justin Gaines (ADAM BRODY), returns to school after being hit by a car. The accident robbed Justin of the use of his hands--but it left him with the gift of telekinesis, and he uses the power for revenge against those he considers responsible for his condition. Meanwhile, after observing Clark with Chloe, Lana becomes jealous and begins to question her relationship with Whitney.