S2, E13: When a victim, presumed dead, wakes up on Rosie’s autopsy table, the team is thrown into a world in which people go to great lengths to keep their secrets hidden. Both Rosie and Villa are forced to re-examine the meaning of family, and Rosie’s search for a Magic City Lab investor leads him to a surprising candidate.