Ř1, D1: Daffy a Porky hledají poklad ukrytý v Chrámu Opoptáka. / Marťan Marvin přistane na nové planetě a zabere ji „ve jménu Marsu“. Kdykoli Marvin vlajku zapíchne, stane se něco nečekaného. / Yosemite Sam si dává páku s Bugsem Bunnym.