Doom Patrol Cyborg Patrol
S1, E12: With Vic captured by the Bureau of Normalcy and being held at the Ant Farm, his father, Silas Stone (guest star PHIL MORRIS) hatches a plan to break him out with the rest of the Doom Patrol. As you can imagine, not everything goes according to plan.