Ďábel, kterého znáš
Ř7, D12: Voight se dohodne s Dariusem Walkerem, že mu pomůže zlikvidovat skupinu zkorumpovaných policistů obchodujících s drogami, které měly být zničeny. Uptonová se střetne s Voightem a nastolí vlastní formu spravedlnosti.