Darling in the Franxx Darling in the Franxx
S1, E6: Ichigo, Goro, and the rest of Squad 13 engage in a battle far more dangerous than any they've fought before, all while having their mind preyed on by the fact that this will be Hiro's third ride with Zero Two.