Yellowstone Daybreak
S1, E1: Kevin Costner stars as John Dutton, patriarch of a Montana ranching family, and owner of the largest ranch in the U.S. It's the story of Dutton's fight to defend his land and his family from the modern-day forces that threaten his way of life.