The Idol Daybreak
S1, E3: As Tedros inserts himself into Jocelyn's life by offering input on her wardrobe and collaborators, Leia brings her growing concerns to Chaim and Destiny. But when her team suddenly begins to soften toward Tedros, Jocelyn becomes even more emotionally tethered to him.