Burn Notice Dead or Alive
S4, E16: When Sam's old friend goes missing and is branded a dirty cop, Michael and Sam spearhead an investigation in order to clear his name. Raphael Sbarge, Leo Fitzpatrick & Alexi Gilmore guest star.