Law & Order: Special Victims Unit Deadly Ambition
S14, E15: The SVU squad tries to keep Detective Rollins' sister safe from her abusive boyfriend when she turns up beaten and pregnant; when Rollins is forced to take drastic action, an internal affairs investigation begins.