Metalocalypse Dethfam
S1, E6: Uncomfortable and embarrassed, Dethklok painfully endures while their parents are in town for a visit. The guys are at first pissed and doubtful when their parents announce the release of their "Parents of Dethklok" album, but are then impressed by the depth of their parents' anger.