Ř1, D19: Locke si myslí, že mu někdo poslal znamení, jak otevřít poklop, a vydá se s Boonem do vnitrozemí. Jack se zdráhá nabídnout Sawyerovi pomoc, když ho začnou trápit nesnesitelné bolesti hlavy a potřebuje brýle.