A Crime to Remember Devil's Advocate
S4, E3: In 1963, Carol Thompson, church-going wife and devoted mother of four, is found in a bloody heap on her neighbor's doorstep; now, detectives must peel away the layers of her picture-perfect life to reveal the victim's painful secrets.