Law & Order: Special Victims Unit Devil's Dissections
S17, E2: Detective Rollins hopes to elicit a confession from serial killer Gregory Yates (Dallas Roberts) when a body washes up on the beach where he buried victims, but the information he provides sends shock waves through the police department.