Twin Star Exorcists Differing Intentions – a Hero's Worth
S1, E3: Benio quickly becomes the center of attention after transferring to Rokuro and Mayura's middle school. When a Kegare attacks between classes, Benio decides to leave while Rokuro claims that their studies should take precedence over exorcist duties.