Nukleární rodina Díl 1
Ř1, D1: Když se na počátku 80. let minulého století objeví nové možnosti v oblasti reprodukce, lesbické partnerky Robin Youngová a Sandy Russoová hledají dárce spermatu, aby založily vlastní rodinu. Ten však začne postupem času usilovat o větší práva...