Babylon Berlin Díl 1
Ř1, D1: V roce 1929 přijíždí mladý kolínský komisař Gereon Rath do Berlína, aby se na mravnostním oddělení policie ujal vyšetřování zločinecké mafie s pornografickými filmy. Na první pohled rutinní případ vydírání odhalí znepokojivé souvislosti.