S1, E10: With Wallace in custody, McNulty and Daniels try to figure out what to do with him in the months before he testifies. Sydnor and Carver track down one of Barksdale's stash houses, and Prez shows off his 'gift for the paper trail.' McNulty's estranged wife Elena takes desperate measures after learning that he had their kids follow Stringer Bell. Orlando, who always wanted to be in the game, finds himself playing with fire.