S5, E11: A lot of new sexual tension exists between Fiona and Sean after their night at the diner. But with Ian now in a military pretrial facility, the gang must set off to visit him and to explain his condition to his attorneys. In the end, Fiona returns to Sean for support, and they get each other through another romantically charged, difficult, and emotional night.