S5, E12: In the fifth season finale, Fiona reunites with Gus after he returns from his tour but is torn by the fact that her friendly feelings for Sean have turned into love. Meanwhile, down in Costa Rica, Frank has love struggles of his own while he works to keep Bianca happy in her dying days despite the fact that she no longer wants to live.