S1, E3: Realizing that she needs a crew to pull of legit heists that will attract the Legion of Doom's attention, Harley tries to recruit disgraced "Wonder Woman" villain Dr. Psycho and Clayface, Gotham's shapeshifting thespian extraordinaire.