S2, E5: Discussing his sideline business with Don over lunch at a local diner, Bill finds himself drawn to an attractive young waitress named Ana. Nicki worries over Wayne's enrollment at a Catholic school (which allows Bill and her to be a 'public' couple) after finding him playing with rosary beads. At Home Plus, Bill finds his deal with Weber Gaming jeopardized by Reese's impatience and must turn to his uncle Eddie for a loan. Showing up at Sarah's restaurant after a week on the streets, Rhonda gets her cousin to agree to harbor her at Jordan's and, later, Scott's. Joey turns to Barb to help get Wanda out of the hospital, then finds himself courted by a recently widowed sister-wife named Kathy. The family panics after Wayne, unhappy with Nicki's home-schooling, disappears.