S5, E7: As Ian begins to regain some of his senses, he is upset to find himself under a mandatory 72-hour hold at the psych ward. Meanwhile, when Frank returns home from the hospital refusing to apologize to Sammi and with a new determination to take care of himself without her help, Sammi is forced to take more drastic measures to teach Frank a valuable lesson.