Mé nové Já Díl 9
Ř1, D9: Amy odchází do práce a Helen tak zůstává sama se svými myšlenkami a vzpomínkami, především na svého zesnulého manžela Jima. V potravinách narazí na starou kamarádku Carol, jejíž manžel kdysi s Jimem pracoval. Carol se jí chlubí fotkami dětí a vnoučat.