Last Man Standing Ding Dong Ditch
S1, E19: The Baxters are constantly awakened by an early morning prankster who rings their doorbell and then runs away. When Mike catches the teen-aged boy, the kid injures himself and now his litigious father expects Mike to pay the doctor bill. Also, single working mom Kristin starts college.