Ř2, D18: Virginia souhlasí, že bude hlídat klientovi dům a bydlet v něm, aby dohlédla na problémovou dospívající dívku. Když se dozví, že dívka a její přítel jsou připraveni posunout svůj vztah na další úroveň, snaží se Virginia s Burtem využít svých zkušeností a přesvědčit je, aby to nedělali. Ale Burt se dozná k něčemu, co Virginii překvapí. Mezitím si Babča zase splete Jimmyho se svým zesnulým manželem Wilfridem, a tak Jimmy a Sabrina hrají své role.