Ř2, D17: Stef a Lena se snaží pochopit Callieino rozhodnutí, zatímco Callie se snaží udržet tajemství. Lena je chycena uprostřed sporu mezi Monte a Timothym, kteří se neshodnou na školních osnovách. Mariana použije nový přístup, aby přilákala špičkového tanečníka do svého tanečního týmu.