S1, E20: Westmoreland uses Bellick to plug a hole in the escape plan, which forces Michael to move up the breakout timetable. A fearful Tweener pledges his loyalty to Michael and in return may get out of jail for free; Michael feels that he has no choice but to involve Sara in the plan and must betray his father figure; and Veronica finds her life in jeopardy from her closest ally, who has a surprising connection to a Fox River inmate.