S2, E5: Philip and Elizabeth are finally assigned a new handler as Philip works to clean up the mess of the last operation and Elizabeth, in disguise as Clark's sister Jennifer, does her best to smooth things over with Martha. As Stan searches for a missing scientist, Oleg and Arkady continue to argue over how best to handle the situation on their side, leaving Nina once again caught between the FBI and KGB.