Dragon Ball Super Don't Anger the God of Destruction! Excitement at the Birthday Party
S1, E6: An uninvited guest appears at Bulma’s party! Beerus crashes the party and Vegeta is stunned after memories of the God’s visit to his home planet plague him. He does the only thing he can—ensure Beerus has a good time at the party!