Raising Hope Don't Vote for This Episode
S1, E22: The Chances reminisce about the year Jimmy turned 18 – when Maw Maw kicked them out of the house, when a goth Jimmy (a/k/a “Drakkar Noir”) took up residence in the grocery store and when Burt and Virginia finally figured out how to be adults.