Chicago Med Down By Law
S3, E10: Dr. Manning struggles with the aftermath of a head injury; Dr. Manning and Dr. Halstead deal with a teenage patient and her overbearing older husband; Dr. Rhodes learns alarming information about the woman he went on a date with.