Ř1, D4: Když Peter přijde na rande s Felicií, unese ji zkorumpovaný vědec Doctor Octopus, aby donutil její matku zaplatit mu za ni výkupné, které mu slíbila na financování jeho experimentů. Peter si vzpomene, že se s Octaviem už setkal, když ho v deseti letech vzal strýček Ben na vědecký tábor. Když ho J. Jonah Jameson urazí, Doktor Octopus trvá na tom, aby mu dal výkupné, ale podrazí ho a drží Jonaha jako druhé rukojmí a požaduje dvojnásobné výkupné. Ani Peter není schopný vědce přesvědčit, aby rukojmí po předání peněz propustil. Avšak Spider-Man ho porazí a Doctor Octopus je uvězněn.