New Girl Dress
S5, E19: Jess races to make alterations to Cece’s bridal dress, while Schmidt tries to keep his “wedding workshop” a secret at work, and Nick struggles to ask Reagan to be his date to the nuptials. Meanwhile, Winston and Aly try to keep their relationship on the down-low at work.